Tathastu
Tathastu starts off with a recap of moments from Zakir's life. Starting from his early school days ,the performance is a ride where the audience gets a peek at the family he was born in, the characters he grew closest to and his young years bloated with aspirations of becoming an RJ. He goes onto share a few personal learnings on stage as he tries to make sense of his journey thus far.