Tchaikovsky – Violin Concerto, Op. 35
Dutch violinist Simone Lamsma brings lyricism and fire to Tchaikovsky’s beloved Violin Concerto, written in a burst of inspiration by the shores of Lake Geneva. Gianandrea Noseda conducts the London Symphony Orchestra in this vibrant performance, recorded live at the Barbican Hall in London on April 10th, 2022.