The Apparition
When frightening events start to occur in their home, young couple Kelly (Ashley Greene, Twilight) and Ben (Sebastian Stan, Captain America) discover they are being haunted by a presence that was accidentally conjured during a university parapsychology experiment. The horrifying apparition feeds on their fear and torments them no matter where they try to run. Their last hope is an expert in the supernatural, Patrick (Tom Felton, Harry Potter), but even with his help they may already be too late to save themselves from this terrifying force.