The Bold Path
The Bold Path follows endurance adventurers Mark and Caroline Livesey as they run the Manaslu Circuit in six days-half the usual time. Facing high altitude, harsh terrain, and wild conditions, they cross remote villages and icy passes, sharing hard-earned lessons on resilience, risk, and growth.