The Bygone
When a young Lakota woman goes missing in the oil fields of North Dakota, a cowboy's pursuit leads him into a dark unforgiving world of greed, violence and trafficking. In his attempt to save the damsel in distress, the rancher uncovers a harrowing past and hints at a dire future.