The Castle
A land surveyor is summoned to a remote village by the local government, housed in 'the castle'. But when he arrives he is unable to persuade the locals of his legitimacy and finds himself sucked into a bizarre spiral of provincial bureaucracy and petty social rivalries that soon become a surreal, all-encompassing nightmare.