The Choir
Stet, a troubled and angry 11-year-old orphan from a small Texas town, ends up at a boy choir school back East after the death of his single mom. Completely out of his element, he finds himself in a battle of wills with a demanding choirmaster who recognises a unique talent in this young boy as he pushes him to discover his creative heart and soul in music.