The Detective
Famed paranormal detective Dr. Nandor Fodor is drawn to investigate the mysterious case of a family that claims a talking animal lives in their house. Initially dumbfounded by his findings he uncovers a tangled web of hidden motives and soon everyone becomes a suspect in his relentless pursuit of the truth.