The Discarded Father
With THE DISCARDED FATHER Douglas Wolfsperger explores a social phenomenon that rarely appears in public discourse: men, who after a separation from their wives, are "disposed of" not only as partners but also as fathers and who - often in vain - struggle to maintain a relationship with their children.