The Endless River
A film of Pink Floyd's album 'The Endless River', directed by Ian Emes, who created the original animated films for The Dark Side Of The Moon concert tour visuals (1972-1974). The album, mainly instrumental bar one song, is a tribute to the late band member Richard Wright and its genesis is the music from the 1993 Division Bell sessions.