The Gerber Syndrome: Contagion
A kiss. A handshake. A simple hug. We all know how easy it is to become infected by a virus. But this time it is not just a common one. The Gerber syndrome is a new disease that does not look like your average flu. A television crew is making a documentary about this new pathology, The Gerber syndrome: a highly contagious virus with devastating effects. Through the testimony of three people directly involved with the disease (a doctor, an infected girl, a young security agent) the truth is revealed, and it is terrifying as it's not like they would have us believe. For the Gerber syndrome is already among us. And it is all too contagious...