The Hobbit: The Battle of Five Armies (Extended Edition)
Some dwarves find and awaken a dragon, a battle arises to gain control of the kingdom of Erebor and the vast treasure inside. Meanwhile, a hobbit is in possession of a mysterious and magical ring.