The Last Continent
Freeriders Matthias Haunholder and Matthias Mayr have skied on six continents, but never Africa. Their aim now is to ski in Africa while minimizing their carbon footprint. They plan to travel to the Sahara and back using only electric power, facing challenges like snow in the desert and floods. This eco-friendly adventure tests their limits and commitment to sustainability.