The Last Face
Set against the devastating backdrop of war-torn Liberia, The Last Face centers on a love affair between Dr. Miguel Leon (Academy Award winner, Javier Bardem), a relief-aid doctor, and Dr. Wren Petersen (Academy Award winner, Charlize Theron), the director of an international aid organization. Directed by two-time Academy Award winner Sean Penn.