The Maze Runner
In this thrilling action-adventure based on the best-selling novel, a teenager named Thomas (Dylan O’Brien) wakes up trapped in a massive, ever-changing maze with a group of other boys who have no memory of the outside world. Facing dangerous obstacles at every turn, Thomas must piece together clues he discovers within the maze in order to figure out his true purpose—and find a way to escape.