The Notebook
Behind every great love is a great story. As teenagers, Allie and Noah begin a whirlwind courtship that soon blossoms into tender intimacy. The young couple is quickly separated by Allie's upper-class parents who insist that Noah isn't right for her. Several years pass, and, when they meet again, their passion is rekindled, forcing Allie to choose between her soul mate and class order. Based on the best-selling novel by Nicholas Sparks, The Notebook is at once heart-warming and heartbreaking and will capture you in its sweeping and emotional force.