The Passage
When a group of young American backpackers learn of a ghost, which is said to appear in the rearview mirror of a speeding car, with the help of some locals they set out to experience it. After speeding down Lemon Tree Passage, a remote road surrounded by dense woods, their jubilation turns to terror as one by one each passenger begins to violently disappear.