The Patsy
When a popular entertainer meets with an untimely death, his shocked showbiz associates scramble desperately to find a quick replacement. That replacement is Stanley Belt (Jerry Lewis), a meek hotel employee who suddenly finds himself plucked from obscurity and hilariously groomed for stardom. Stanley may have no business being in show business, but that’s not going to stop his determined mentors from trying to mold him into a musical superstar! This frenzied comedy’s all-star supporting cast includes Everett Sloane, Phil Harris, Keenan Wynn, Ed Wynn, Peter Lorre, John Carradine, Hans Conried, Nancy Kulp, Richard Deacon, Scatman Crothers, Rhonda Fleming, George Raft and Mel Tormé.