The Quiet Force
In many American ski towns, the tourism and services economies would grind to a halt without their Latino populations. In a place like Jackson, Wyoming, the Latino community is a mix of documented immigrants and undocumented workers - many of whom are facing increasing risk of deportation under the current Presidential Administration, often resulting in family separation.