The Red Riding Trilogy - 1974
Set in 1974 Yorkshire, rookie journalist Eddie Dunford is determined to search for the truth in an increasingly complex maze of lies and deceit that characterises the police investigation into a series of child abductions. When Clare Kemplay goes missing, Eddie and his colleague Barry persuade their editor Bill Hadley to let them investigate links with two similar abductions in the last decade.