The Saviour
In just one day, Paul's perfect life falls apart. Paul has everything he needs for a happy life: a secure job, a wife expecting their first child, and a group of good friends. But on the morning of his 37th birthday, everything changes. He meets a strange stranger who causes him to reevaluate his entire life.