The Silhouettes
Like many of the Afghan refugees living in Iran, Taghi faces the choice of staying in a country where he is not welcome, or returning to a country he barely knows. Taghi, 34 years old, has spent his entire life in Iran. Although he is an engineering student, the chances of finding work in Iran are slim.