The Suspect
Ji Dong-chul (Gong Yoo) was one of the best Special Forces agents the North Korean military ever had. That is until he found himself abandoned by his own government during a lethal mission and found his wife and daughter brutally murdered by those he trusted. Wanted for treason and living incognito, Ji Dong-chul is determined to hunt down those responsible. Embroiled in a web of corporate espionage, government secrets and deadly assassins, he has become an unstoppable force with one single agenda; kill them all. The Suspect is Asian action cinema at its most unrelenting and explosive, taking the standards set by the Bourne movies to their ultimate extremes.