The third guest
German director Malte Wirtz's latest independent production, THE THIRD GUEST, transports viewers into a suspenseful atmosphere that mixes classic horror with subtle parody elements. The young couple Eva and Arthur, played by Merle Peters-Moorhouse and Tim-Fabian Hoffmann, decide to escape the stress of everyday life and book a weekend in a run-down hostel.