The Ultimate Accessory
Aleksandra (Valérie Lemercier: Orchestra Seats) has a fantastic husband Cyrille (Gilles Lellouche: Little White Lies, Point Blank), a fantastic riverside apartment in Paris, a fantastic lover, a fantastic job (editor-in-chief for Elle magazine). In short, she’s got it all... except the ultimate accessory - a child. With her usual good luck, the adoption goes smoothly and they welcome 7-year-old Alekseï into their lives. What they don’t expect is the newest addition to their trendy collection to have a mind of his own, and more importantly a hectic effect on their perfect lives.