The Wedding Planner
When Adaora is hired to plan a wedding, the last person she expects to see is her ex who vanished without a trace years ago. Now he's the groom. Caught between duty and old wounds, Adaora must navigate buried emotions, unanswered questions, and the pain of planning a future that could've been hers. Is it too late, now that they've both built new lives?