Thomas & Friends: Ghost Train
Hop aboard a Ghost Train for some spooky Halloween adventures with Thomas, Percy, Nia, Kana, Diesel and all their friends! From spooky sleepovers to stink monsters, join the Thomas and Friends Adventure Club as they face their fears together and learn things from each other, like how scary your own imagination can be and how friends are always there to help. It's a Fall Festival of fun episodes!