Those Calloways
Each year, migrating Canadian geese stop for rest in a remote Vermont community. Before long, hunters begin to prey on the animals, much to the chagrin of local family man Cam Calloway. Cam, hoping to protect the geese, decides to construct a safe house for them near a large pond. He and his family move into the wilderness to build the shelter. Unfortunately, he makes a powerful enemy when a businessman tries to turn the rural town into a hunting destination.