Three Faces West
A Viennese doctor and his daughter flee the Nazis to America, and end up in a small town in North Dakota where they're met by John Phillips. Accepted by the townsfolk, they join Phillips when he urges the community to move as one to Oregon, to escape the dust storms that are destroying their farms, but not before there's trouble with one of Phillips' rivals and an unwelcome visit from a face from Leni's past.