Titanic Rises
Upon the maiden voyage of the mammoth, modern cruise ship, the Titanic, dark and deadly events start to occur on board. As the ship’s captain and her security team investigate the tragic occurrences, it becomes clear that the passengers from the original Titanic have returned for vengeance.