Trancers Noir
The original 1984 Full Moon "neo-noir" masterpiece, now presented in STUNNING silver toned BLACK and WHITE! With a special intro by director Charles Band. Welcome to Angel City, 2247. Trooper Jack Deth is wiping out the last disciples of Whistler, who used his psychic power to 'trance' those with inferior minds. Though he’d been thought dead, he's very much alive… in the year 1985.