Tungsten
A day in the life of a lower middle class group of characters living in the city of Salvador, Brazil, moved by desires, ambitions, secrets and passions that are exposed when their fates intersect. Based on the award-winning graphic novel `Tungsten' by Marcello Quintanilha.