Two Lovers
A depressed young man moves back in with his parents and finds his life turned upside down as he struggles to choose between the beautiful daughter of a close family friend and the scintillating but volatile next-door neighbour whose passion helps to reignite his lust for life. The third screen outing for writer/director James Gray and actor Joaquin Phoenix following We Own the Night and The Yards, Two Lovers co-stars Gwyneth Paltrow, Isabella Rossellini, and Vinessa Shaw.