UB40 - Plays Baloise Session
The English band UB40, established in 1978, has had a successful career, boasting over 50 singles in the UK Singles Chart and international renown. Their name is taken from unemployment benefit form with which many British kids were familiar during the 1980s. As a band from the tough streets of Birmingham, they were able to climb to the top of the music world thanks to reggae, with its relaxed ...