The Spongebob Movie: Sponge On The Run
SpongeBob and Patrick travel to the lost city of Atlantic City to solve the mysterious kidnapping of Gary the snail. They soon prove that there's nothing stronger than the power of friendship as they encounter danger and delight at every turn.