Under Capricorn
Poison and passion in 18th-century Australia. A young man is shocked to find that his genteel cousin, married to a tough ex-con who has found wealth in the penal colony, has taken to the bottle. His efforts to restore her spirits turn into more tender affections, but the actions of a malevolent housekeeper spark a chain of events that climax with a shocking revelation.