Universal Soldier
Futuristic military tale about two brawny American soldiers in Vietnam who kill each other in a dispute and are reconstructed and programmed by the US government to become invincible fighting machines. However, they both break free and begin to recover their old personalities, setting the stage for a spectacular final confrontation.