Wagner - Siegfried
Hartmut Haenchen conducts the Netherlands Philharmonic Orchestra and Dutch National Opera in a production of Richard Wagner's opera Siegfried, the third opera of the 4-part cycle 'Der Ring des Nibelungen'. This 2014 performance was recorded at the National Dutch Opera under the artistic direction of Pierre Audi.