Wajib
Abu Shadi is a divorced father and a school teacher in his mid-60s living in Nazareth. After his daughter's wedding in one month he will be living alone. Shadi, his architect son, arrives from Rome after years abroad to help his father to hand-deliver the wedding invitations to each guest, which is the local Palestinian custom. As the estranged pair spend the day together, the tense details of their relationship come to a head challenging their fragile and very different lives.