War Games
An innocent game of paintball turns into a blood-stained nightmare when a group discover a hidden camp deep in the forest and are hunted down by a group of heavily armed and totally insane cannibal ex-soldiers. Forced to fight with whatever weapons they can find, the twisted mind game of catch and release becomes a deadly battle for survival by any means necessary. It’s win... or die!