Wayne Shorter Quartet - Live in Paris
Wayne Shorter’s maxim is to reinvent his music in each concert, always again in the radical originality. After his legendary work with the Art Blakey’s Jazz Messengers, the Second Miles Davis Quintet and his years with Weather Report in his year 2000, Wayne Shorter formed the Wayne Shorter Quartet, the first formation under his own name. This group provides him with the freedom to reinvent and ...