We Must Go
WE MUST GO is a feature documentary chronicling the journey of the Egyptian National Soccer team and coach Bob Bradley as they fight to reach the 2014 FIFA World Cup. Egypt has one of the richest football histories in all of Africa, but despite its continental success, the team hasn't reached soccer's ultimate stage in 24 years. Now The Pharaohs and their American coach, as unlikely a pairing as there ever was, have the chance to do more than realize their shared dream of World Cup qualification –– they can unite a bitterly divided nation.