West Beirut
As tensions once again push Beirut to the brink, West Beirut feels less like a memory and more like a warning. Set in 1975, it follows three teenagers chasing freedom and first love as their city fractures overnight. What begins as youthful rebellion quickly turns into a harsh coming of age, as invisible lines divide communities and innocence gives way to survival.