Wild Cursive
'Wild Cursive' is the third piece of Taiwanese dancer and choreographer Lin Hwai-min's Cursive trilogy, a captivating series translating the development of the fascinating art form of Chinese calligraphy into dance.The performance was recorded in 2009 at the National Theater in Taipei, Taiwan.