Words of War
Maxine Peake in a gripping portrayal of one woman's fight to speak truth in the darkest of times. In the fight for freedom, sometimes words are the only way to pierce the defences of those that oppress you. Witness the true-life story of world-renowned journalist and human rights activist Anna Politkovskaya on her brave crusade, fighting to be an independent voice of truth for the Russian people, putting her own life in jeopardy despite numerous acts of intimidation and violence.