Workers
Three comical episodes that weave their way through job security and unemployment. Giacomo finds himself working as a carer for a disabled person, whose vulgarity, arrogance and nosiness are unbearable. Italo works on a cattle farm: his job is to collect seed specimens from the bulls. Alice dreams of being a film and theatre make-up artist, but is left doing make-up on corpses for a funeral home.