You Are Everything
Journalist Georg and his girlfriend Vera meet DJ and bon vivant Dave and join his festival tour across Europe. At some point, Vera has to choose one of the two. At an electronic music festival, Berlin-based journalist Georg and his girlfriend Vera meet Dave Zuma, a DJ who loves to enjoy life to the fullest.