10 Items or Less
The New Boss
A man returns to his Ohio hometown to manage the family grocery following his father's death.
Miracle Worker
Leslie tries to attract new customers to 'Greens & Grains' when a water stain in the likeness of Jesus appears on the wall.
Leslie tries to get Todd a job at the Super Value Mart when he is forced to cut an employee.
Leslie devises a plan to get more customers into the store and the Greens and Grains crew is held hostage.