16 And Recovering
Michelle Lipinski, founder of Northshore Recovery High, welcomes students struggling with addiction and mental health issues. (S1, ep1)
Michelle uses a radical approach on teen addicts. Joey is a promising musician on the verge of losing it all. Alex has a major relapse and as trouble builds at home, Michelle must intervene. (S1, ep2)
Shawn can't stop the vicious cycle of addiction and detox, while Faith, a model student with college dreams, is constantly fighting the urge to use. (S1, ep3)
Emily is determined to graduate but discovers an unexpected roadblock. John faces a dangerous relapse and Abbie decides between rehab or graduation. (S1, ep4)