2023 WEVERSE CON FESTIVAL
The hottest K-pop artists have come together to deliver fantastic performances for the 2023 WEVERSE CON FESTIVAL! Featuring top K-pop artists Uhm Junghwa, BOYNEXTDOOR, HWANG MIN HYUN, fromis_9, XIA, LE SSERAFIM, TOMORROW X TOGETHER, &TEAM, BAEKHO, LEE HYUN, NewJeans, ENHYPEN, BTOB, ZICO, this festival is an event you can't miss.